Toate reprezentanțele Honda din România au fost alimentate cu
modele noi, generație 2024.
Marca niponă
are toată gama sa de scutere de 125 cmc
la toți dealerii săi, precum și
alte noutăți.
Honda nu se oprește din extins oferta, iar cea mai populară marcă pe două roți din țara noastră nu lasă accelerația nici în 2024
125 înainte de 125B și nu numai
.În așteptarea legii 125 B, dar și a clienților interesați de soluții de mobilitate urbană, Honda a adus întregul său portofoliu de scutere de 125 cmc în toate reprezentanțele sale din București.
Evident, toate aceste modele pot fi comandate și de la dealerii Honda din țară. Încă din decembrie 2023,showroom-urile Asko, Motor Team și Toyo Motor Nord au întregul ansamblu de scutere de 125 cmc de la Honda.
Povestim despre PCX 125, SH125 Mode,SH125i și Forza 125.Fiecare dintre aceste modele în parte a primit recent o actualizare într-o formă sau alta, chiar dacă îmbunătățirile s-au rezumat la elemente tehnologice sau stilistice, după caz, nu și la schimbarea completă a tuturor elementelor.
Cea din urmă este un proces rar, ce nu se întâmplă nici la schimbarea de generație în cazul scuterelor sau motocicletelor.
Familiile de scutere de la Honda au în spate sute de mii, respectiv milioane de unități vândute (în funcție de model, evident) și asta aduce un statut special pentru unele dintre ele, cum ar fi modelul SH, pe care Honda îl consideră o marcă în sine în cadrul gamei sale.
Povestea lui SH a început în 1984 cu un scuter de 50 cmc, dar între timp a ajuns la peste 1.2milioane de unități vândute.
Motociclete 2024 în showroom-urile Honda din România
Totodată, Honda are deja în showroom-uri noile modele NX 500, CBR 500R, CB650 R șiCBR650Rși CB500F Hornet.Momentan, CBR650 R și CBR650R au sosit în variantele fără sistemul E-Clutch. Cele din urmă erau așteptate în showroom-uri în luna mai. Primele unități comandate ar fi trebuit deja să ajungă, ceea ce înseamnă că vor fi disponibile și unități demo în viitorul apropiat.
Cu puțin noroc și planificare, le conducem pe toate la următorul Honda Track Day. După cum puteți observa, se pune accentul pe categoriile de permis A1 și A2, deși există și modele ce necesită categoria A. Acest accent despre care vorbim vine mai mult în ceea ce privește noile lansări pe piață.
Desigur, aceste modele de mai sus vin în completarea portofoliului existent, deci ai ce alege din orice showroom al acestei mărci. Nu te oprește nimeni să cumperi și să folosești aproape zilnic un scuter de 125 cmc chiar dacă ai permis de categorie A, să știi.
În ceea ce privește oferta pentru cei care vor modele doar pentru categoria A, Honda are în continuare o ofertă vastă, ce ar trebui să bifeze o opțiune pentru orice preferință.
La fel ca alți importatori, cei de la Honda așteaptă și ei cu sufletul la gură transformarea în realitate a proiectului 125 B, ce are potențialul să convingă numeroși români să lase mașina acasă în favoarea unui scuter.
Între timp, de la momentul redactării acestui articol, publicarea sa în revista motoADN și apoi publicarea sa pe acest site, a fost promulgată legea 125B.
Chit că schimbarea nu va fi peste noapte, avem toate șansele să vedem o reducere a traficului, în special pentru cei care mergeau mereu singuri în mașină. În orice caz, nu strică o vizită în cel mai apropiat showroom Honda pentru a descoperi care dintre aceste modele ți se potrivește cel mai bine.
Pentru o experiență optimă, poți citi acest articol direct în Revista motoADN.