Informatii tehnice

Rechemări – Recall

By 15 octombrie 2019 iulie 13th, 2021 No Comments

Motociclete, accesorii...

...echipamente, piese

Recall – motociclete, piese, echipamente, accesorii și altele produse destinate motociclismului

Această pagină este actualizată săptămânal și este dedicată rechemării de produse(recall) ale fabricanților de motociclete, piese, echipamente, accesorii și altele produse destinate motociclismului. Datele acestui material sunt fost oferite de Federația Europeană a Asociațiilor de Motocicliști (FEMA).

2021

Săptămâna 27 – KTM – 450 SX-F EU

Anul modelului: 2021, 2022. Selectorului de viteze poate fi defect și se poate rupe. Acest lucru ar putea duce la deteriorarea transmisiei și blocarea roții din spate, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 27 – Husqvarna – 701 Vitpilen / Svartpilen

Din cauza discrepanțelor în procesul de asamblare, poate exista o nealiniere între dinții angrenajului de pe suportul de număr de înmatriculare și basculă. Acest lucru poate duce la răsucirea suportului de număr și poate determina, ulterior, slăbirea piuliței de pe axul roții din spate. Ca urmare, suportul de număr se poate detașa, crescând, astfel, riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 27 – Biltwell – Cască de motocicletă Gringo S DOT

Casca are o capacitate insuficientă de absorbție a impactului. În situația unui impact, utilizatorii pot suferi răni la cap. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 18 – KTM – 790 Adventure

Anul modelului: 2019, 2020. Din cauza arcului slab, este posibil ca pistonul de frână să nu revină în poziția sa inițială. Acest lucru ar putea afecta funcționarea frânei din față, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 18 – Husqvarna – 701 Enduro LR

Anul model: 2020. Din cauza formei și poziției de montare a rezervoarelor de combustibil, pot apărea urme de frecare pe ambele conducte de combustibil. Acest lucru ar putea duce la scurgeri de combustibil, crescând riscul de incendiu. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 16 – Ducati – Multistrada V4S

Anul modelului: 2021. Ghidurile supapelor pot avea probleme de calitate care ar putea duce la uzura excesivă a componentelor motorului. În consecință, această uzură poate duce la defectarea motorului, lucru care poate crește riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 16 – Honda – CBR1000 SPL / STL

Vehiculele afectate au fost fabricate între 9 decembrie 2019 și 3 iunie 2020. În timpul procesului de asamblare, tija stângă de conectare a suspensiei pe spate a fost instalată invers, ceea ce poate cauza apariția unei sarcini excesive asupra acesteia. În consecință, tija se poate rupe, ducând la un risc crescut de accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 16 – KTM – RC 390 R

Anul modelului: 2018. Din cauza unor abateri în timpul tratamentului termic al materialului din care sunt construite, pot apărea fisuri pe clemele ghidonului. Aceste fisuri ar putea cauza ruperea clemei ghidonului și desprinderea lor împreună cu ghidonul, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 15 – Kawasaki – Ninja H2 SX / SX SE / SX SE +

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2018 și 2019. Pinioanele cutiei de viteze se pot rupe din cauza unei defecțiuni la schimbătorul de viteze. Acest lucru ar putea duce la funcționarea defectuoasă a transmisiei, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 15 – Suzuki – GSX250R

Vehiculele afectate au fost fabricate între 6 februarie 2017 și 27 februarie 2018. Farul este dotat cu un bec defect care poate rezona la vibrațiile motorului într-un anumit interval de turații. Astfel, filamentul becului se poate rupe, iar farul s-ar putea stinge, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 12 – Honda – CRF1100A, CRF1100D4

Vehiculele afectate au fost fabricate între 6 noiembrie și 19 decembrie 2019 (un alt recall fusese publicat pentru vehiculele fabricate între 11 iulie și 1 noiembrie 2019). S-a pus prea multă vaselină la O-ringul pistonului rezervorului în modulatorul ABS. Ca urmare, se poate pierde presiune și distanța de frânare se poate mări. Click pentru mai multe detalii.

Săptămâna 11 – Yamaha – FJR1300

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2015 și 2020. Cutia de viteze poate fi defectă. Acest lucru poate face ca propulsia să fie defectuoasă, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 9 – Ducati – XDiavel. Ani model: 2016-2018

Suportul cricului lateral se poate desface. Acest lucru ar putea cauza căderea unei motociclete parcate, provocând rănirea pilotului sau a persoanelor din imediata apropiere. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 8 – KTM – 1290 Super Duke R, model anul 2020

Cablajul din partea inferioară a motocicletei poate fi deteriorat din cauza erorilor în procesul de asamblare. Acest lucru poate duce la frecarea cablurilor, crescând riscul unui incendiu. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 7 – Honda – CRF1100A / D

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 11 iulie – 1 noiembrie 2019. S-a pus prea multă vaselină la O-ringul pistonului rezervorului în modulatorul ABS . Ca urmare, se poate pierde presiune și mări distanța de frânare. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 7 – KTM, Husqvarna, GasGas – SX / SX-F / SMR – MJ, model anul 2021

Datorită unor deficiențe în procesul de fabricație, lanțul de transmisie ar putea fi defect. Acesta s-ar putea rupe crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 5 – Yamaha – FJR1300, MT-10, MT-09, NIKEN, TMAX, XT1200

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2012 și 2020. Din cauza oxidării, poate apărea o defecțiune electrică la întrerupătorul luminii de frână care este montat pe ghidon, la maneta de frână. Acest lucru poate duce la funcționarea defectuoasă a sistemului „cruise-control”, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 5 – Zero Motorcycles – SR/F, SR/S

Vehiculele afectate au fost fabricate între 14 februarie 2019 și 19 iunie 2020. Din cauza umidității aflate în întrerupătorului lămpii de stop, aceasta se poate defecta. Acest lucru va crește riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 2 – Ducati – Scrambler 1100. Anii modelului: 2018-2021

Cablul supapei de evacuare ar putea face contact cu cablul pozitiv al bateriei. Acest lucru poate duce la un scurtcircuit electric, crescând riscul de incendiu. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 2 – Ducati – Panigale V4, Panigale V4S, Streetfighter V4, Streetfighter V4S. Anul modelelor: 2020.

Datorită materiei prime defecte utilizate pentru construcția volantei (rotorul generatorului), aceasta se poate sparge, deteriorând capacul generatorului și provocând o scurgere de ulei. Uleiului se poate scurge în calea roții din spate, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 1 – Honda – CRF1000 / 1100A / D.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 29 noiembrie 2017 și 19 octombrie 2020. Filtrul de benzină poate fi înfundat de particule de oxid de zinc, generate în timpul procesului de sudare a rezervorului de combustibil. Acest lucru ar putea duce la înecarea motorului sau la oprirea acestuia în mers, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

2020

Săptămâna 52 – Yamaha – NMAX125, X-MAX125, X-MAX300, X-MAX400, YZF-R3, MT-03, XSR700, TRACER 700, TENERE 700.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2013 și 2020. Catadioptrul din spate nu reflectă corect lumina care vine din spatele vehiculului. Ca urmare, vehiculul nu ar fi suficient de vizibil pentru traficul din spate, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 52 – BMW Motorrad – Geacă de piele.

Produsul conține crom VI (valoare măsurată: 18,11 mg / kg) care poate intra în contact cu pielea. Cromul (VI) sensibilizează și poate declanșa reacții alergice. Produsul nu este conform cu Regulamentul REACH. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 51 – Honda – CRF1000A/D.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 29 noiembrie 2017 și 27 iunie 2019. Instalarea cutiilor nu a fost efectuată în conformitate cu instrucțiunile de montare. Ca urmare, acestea se pot desprinde în mișcare, prezentând un risc pentru ceilalți participanți la trafic. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 51 – Triumph Motorcycles – Rocket 3 GT, Rocket 3 R, Rocket 3 TFC, echipate cu ABS.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 11 iulie 2019 – 1 septembrie 2020. O cantitate mică de aer s-ar putea afla în modulatorul ABS din spate. Acest lucru poate duce la reducerea eficienței frânei, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 51 – AJS Motorcycles – Cadwell, Tempest.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 1 noiembrie 2016 și 1 noiembrie 2018. Cilindrul principal al frânei spate este defect. Acest lucru poate provoca pierderea frânării la acționarea frânei spate, crescând riscul unui accident. Acest defect nu afectează frâna din față; prin urmare, este posibil ca motociclistul să nu fie conștient de pierderea presiunii de frână spate atunci când sunt acționate ambele frâne. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 49 – Piaggio – Vespa GTS, Vespa GTV.

Vehiculele afectate provin din modelele anului 2020. Finisarea suprafeței de zinc a armăturii capătului furtunului de frână poate fi defectuoasă. Acest lucru poate duce la o cursă mai mare a manetei de frînă, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 45 – Honda – CBR1000STL / SPL.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 17 decembrie 2019 și 2 august 2020. Datorită strângerii necorespunzătoare a pivotului schimbătorului de viteze, acesta se poate slăbi atunci când se schimbă, mai agresiv, intr-o treaptă superioară. Dacă schimbătorul este folosit astfel pe o perioadă mai îndelungată, șurubul se poate deteriora sau pierde, pedala schimbătorului de viteze se va desprinde, făcând imposibilă schimbarea vitezelor și, astfel, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 45 – Cască de motocicletă Silence – MKT-99211-00. Lot nr. 5387.

Capacitatea de absorbție a impactului este insuficientă. Ca urmare, utilizatorul poate suferi leziuni la cap în cazul unei lovituri. În plus, produsul nu are instrucțiuni în limba națională pentru utilizarea în siguranță. Produsul nu respectă cerințele Regulamentului ECE 22-05. Măsuri dispuse de autoritățile publice: retragerea produsului de pe piață. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 35 – Triumph – Street Scrambler, Street Twin.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 9 august 2018 – 23 iulie 2020. Un cablaj ar putea fi poziționat greșit și poate fi deteriorat prin contactul cu cadrul motocicletei. Acest lucru poate duce la oprirea motorului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 35 – Honda – CBR1000 STL / SPL.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 1 iunie 2020 și 16 iulie 2020. Este posibil ca șuruburile de la baia de ulei să nu fi fost bine strânse în timpul inspecției post-producție. Acestea se pot slăbi sau chiar cădea, având ca rezultat contaminarea cu ulei a suprafeței de rulare și a roții din spate, putând provoca pierderea aderenței motocicletei. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 34 – Triumph – Tiger 900, Tiger 900 GT, Tiger 900 Rally, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 Rally Pro, Tiger 900 GT Low.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 9 octombrie 2019 și 26 februarie 2020. Reflectorul din spate nu este bine fixat și se poate desprinde de motocicletă. Acest lucru ar duce la o vizibilitate redusă a vehiculului, crescând riscul unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 29 – Kawasaki – Ninja ZX-10R și ZX-10RR.

Date de producție: între 2019 și 2020. Programarea eronată a unității de comandă a motorului (ECU) poate avea ca rezultat rateuri ale motorului la ture înalte și utilizarea simultană a sistemului Quick Shifter Kawasaki (KQS). Acest lucru poate deteriora motorul și poate duce la aprinderea unui foc din cauza temperaturii ridicate a gazelor de eșapament. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 29 – Husqvarna – Vitpilen 701, Svartpilen 701 și Svartpilen Style 701.

701 Svartpilen Style: model an 2019, 701 Svartpilen: model an 2019-2020, 701 Vitplen: model an 2018-2020. Garnitura dintre pompa de benzină și senzorul de combustibil se putea deforma cu timpul. În consecință, combustibilul se poate scurge, îar în prezența unei surse de aprindere, ar putea duce la un incendiu și la arsuri. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 27 – Aprilia – RSV4 – TUONO.

Date de producție: iulie 2016 – februarie 2020. Desprinderea placii de suport pentru materialul de fricțiune de la plăcuțele de frână din față ar putea duce la reducerea capacității de frânare. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 25 – Best – cască B110, dimensiunea L.

Capacitatea de absorbție a impactului căștii este insuficientă. În caz de impact, utilizatorii ar putea suferi leziuni la nivelul capului. Produsul nu respectă cerințele Regulamentului CEE 22-05. Produsul trebuie retras de pe piață. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 25 – Scotland – cască, dimensiunea L

Capacitatea de absorbție la impact a căștii este deficitară. În caz de impact, utilizatorii pot suferi leziuni la nivelul capului. Produsul nu respectă cerințele Regulamentului CEE 22-05 și trebuie retras de pe piață. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 23 – Royal Enfield – Himalaya 410, Interceptor 650, Continental GT 650.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 1 octombrie 2017 și 1 mai 2020. Etrierele de frână pot coroda dacă vehiculul este condus în anumite condiții de drum (sare folosită în timpul iernii, topirea gheții etc.). Acest lucru va afecta forța de frânare, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 23 – Honda – CBR1000.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 20 decembrie 2019 și 10 martie 2020. Tijele de conectare ale motorului nu sunt suficient de puternice. Aceasta poate duce la o defecțiune a motorului și la pierderea controlului vehiculului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 19 – BMW – R NINE T, R1250GS, R1250RT, R1250R, R1250RS, K1600GT, K1600B.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 31 octombrie 2019 și 30 ianuarie 2020. Din cauza caracteristicilor necorespunzătoare ale materialelor, unele componentele pot intra în contact cu spițele roții din spate. Aceasta poate duce la pierderea controlului asupra vehiculului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 19 – Yamaha – YZF-R25, YZF-R3.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2018 și 2019. Racordul frânei din față poate fi deteriorată de o prindere slabă de furca roții față și prin intrarea în contact cu un cablu. Aceasta poate duce la o scădere bruscă a presiunii de frânare, crescând distanța de frânare și riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 19 – Yamaha – TMAX XP530.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2017 și 2019. Cricul central poate fi sudat necorespunzător și se poate rupe. Ca urmare, motocicleta poate cădea, crescând riscul de rănire. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 18 – Indian Motorcycle – MY 2014 Chief, Chief Classic, Chieftain.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 6 iunie 2013 și 30 iunie 2014. Posibil defect la sistemul electric. Aceasta poate duce la stingerea neașteptată a farului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Saptamana 17 – Indian Motorcycle – Challenger.

Anul model 2020, date de producție: 16/07/2019 la 13/12/2019. Arborele de ieșire din motor (spre roata) are probleme de ungere, existând riscul de a se bloca. Acest lucru poate duce la o decelerare neintenționată sau bruscă în timpul mișcării, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 17 – Indian Motorcycle – 111c.i.

Date de producție: 06.06.2013 – 30.05.2019. Din cauza oxidării contactelor, comutatorul indicatorului de trepte de viteză poate funcționa defectuos, afișând incorect vitezele și crescând, astfel, riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 16 – KTM – 790 Adventure și 790 Adventure R.

Date de producție: 2019-2020. Materialele din care este construit cablul frânei spate ar putea fi defect. Astfel, când este supus unor condiții extreme, se putea rupe, ducând la defectarea sistemului de frânare spate și la creșterea riscului de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 16 – Touring Range Trophy A1, Trophy SE A1, Trophy SE A1 Launch.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 18 iunie 2012 și 5 octombrie 2016. Un furtun de frână față montat greșit poate deteriora cablul întrerupătorului de aprindere a motorului. Acest lucru poate duce la o defecțiune a luminilor sau a unei blocări a motorului, ceea ce poate duce la posibilitatea unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 15 – BRP – Can-am Spyder RT.

Rezistența suportului pentru mecanismul de frânare este insuficientă. Acesta s-ar putea rupe, ducând la pierderea capacității de frânare și la creșterea riscului de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 14 – BMW – C 400 X, C 400 GT.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 8 martie 2018 – 18 ianuarie 2020. Poziția cablurilor Bowden în manșonul pentru accelerare permite acumularea apei în acestea. Când vehiculul rulează la temperaturi negative, cablurile pot acționa greu sau pot, chiar, îngheța, afectând controlul acceleratorului care poate duce la producerea unui accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 13 – Avon – Anvelopa Cobra Chrome.

Produsele afectate au fost fabricate în perioada 8 aprilie 2018 – 1 iunie 2019. Un defect de fabricație poate să ducă la scăderea rapidă a presiunii și, inevitabil, la pierderea controlului motocicletei. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 9 – Harley-Davidson – FLHTCUTG, FLRT, FLHTCUTGSE.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 12 martie 2018 – 5 noiembrie 2019. Din cauza unui senzor defect, una dintre frânele din spate se poate acționa neintenționat. Aceasta ar putea duce la pierderea controlului asupra vehiculului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 9 – Suzuki – Adress.

Vehiculele afectate au fost fabricate între octombrie 2014 și mai 2019. Materialul de placare necorespunzător a fost utilizat pe terminalele de contact mobile ale claxonului și întrerupătoarelor pentru stopul de frană, ceea ce poate duce la coroziunea suprafețelor de contact. Drept urmare, claxonul nu va funcționa corect și motorul poate să nu pornească. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 9 – Royal Alloy – GT / GP 125 CBS.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 1 ianuarie 2018 și 31 ianuarie 2020. Plăcuța de frână pe față se poate detașa de clema de reținere și se poate detașa de discul de frână, dacă materialul plăcuței de frână este uzat mai mult de 2,5 mm. Aceasta poate duce la scăderea semnificativă a eficienței la frânare și la o posibilă defecțiune a frânei, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 7 – Ozone – Cască pentru motociclete.

Tipul / numărul modelului: A951. Capacitatea de absorbție a impactului căștii este insuficientă. În consecință, în caz de impact, utilizatorii pot suferi leziuni la nivelul capului. Produsul nu respectă cerințele Regulamentului CEE 22-05. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 6 – Triumph – Speed Twin.

Date de producție: 01.10.2018 – 17.12.2019. Poate apărea joc mare la articulația cu bilă a schimbătorului de trepte de viteză, împiedicând conducătorul să schimbe treapta de viteză la timp, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 6 – Triumph – Thruxton, Thruxton R, Thruxton TFC, Thruxton 1200, Thruxton 1200R.

Date de producție: 25.01.2016 – 01.05.2019. Arcul cricului lateral se poate fisura. Ca urmare, cu cricul ridicat, se poate activa întrerupătorul de oprire a motorului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 6 – Piaggio – Vespa GTS 125-300, Vespa GTV300, model 2019

Date de producție: 10.03.2018 – 05.07.2019. Capetele conductelor de frână pot fi galvanizate necorespunzător. În consecință, s-ar putea scurge hidrogen în lichidul de frână, ducând la lungirea cursei de frânare, scăzând capacitatea de frânare și crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 4 – Ducati – Multistrada 1260.

Vehiculele afectate au fost fabricate în 2018. Cricul lateral se poate rupe din cauza sudării defectuoase. În consecință, motocicleta poate cădea din greșeală, crescând riscul de rănire. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 4 – Moto Guzzi – V85 TT.

O parte a arborelui cotit poate fi construită defectuos. Acest lucru poate duce la o scurgere de ulei pe roata din spate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 4 – Quadro 3.

Spătarul pentru pasager nu este suficient de rezistent și s-ar putea rupe. Acest lucru poate duce la accidentarea celor de pe motocicletăsau a celor din spatele vehiculului. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Indian – Chief, Chieftain, FTR1200, Roadmaster și Springfield.

Disjunctoarele 10A pot să nu îndeplinească specificațiile de funcționare cerute, putând duce la oprirea neașteptată a motorului în mers, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 2 – X-Pro – Minidirtbike Firefly 49cc portocaliu, KXD708A.

Produsul are margini și unghiuri ascuțite. În consecință, utilizatorul ar putea fi rănit în timp ce mergea cu motocicleta. Părțile expuse devin fierbinți în timpul utilizării. Dacă acestea sunt atinse, utilizatorul ar putea suferi arsuri. Robinetul de combustibil este situat la intrarea în carburator, iar furtunul de combustibil nu are suport. În consecință, combustibilul ar putea scurge pe suprafețele fierbinți și ar putea duce la un incendiu. Limitatorul de viteză nu funcționează. În consecință, vehiculul ar putea atinge viteze mari și să-l facă pe utilizator să piardă controlul, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

2019

Săptămâna 51 – Ducati – Hypermotard 950.

Terminalul negativ al bateriei ar putea fi defect. În consecință, furnizarea de energie pentru componentele electrice și motorul vehiculului ar putea fi defectuoasă, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 51 – Triumph – Kit accesoriu Quickshifter.

Corpul ansamblului Triumph Shift Assist (TSA) poate intra în contact cu ansamblul de prindere. În consecință, schimbarea asistată a treptei de viteză s-ar putea produce defectuos, ducând la schimbarea unei alte trepte sau intrarea în Neutru, crescând riscul de accident. Produsul a fost vândut pentru instalare după vânzare doar pe motociclete Triumph Speed ​​Triple S & Speed ​​Triple RS. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 50 – BRP – triciclul Can-am Ryker.

Vehiculele afectate sunt din anii model 2019 și 2020. Piulițele roților se pot crăpa ducând la o forță de strângere redusă. Acest lucru poate afecta integritatea ansamblului roții și comportamentul vehiculului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 45 – Honda – Z125.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 13 martie 2018 – 17 septembrie 2019. Rezistența suportului pentru bagaj nu este suficientă pentru a fi încărcat cu sarcina utilă maximă recomandată (3 kg). Drept urmare, suportul se poate rupe și obiectele încărcate pot cădea pe drum, devenind un pericol pentru cei care vin din spate. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – BMW – K 1600 GT, K 1600 GTL, K 1600 B.

Anul model: 2015-2019. Vehiculele afectate au fost fabricate între 22.09.2015 și 26.09.2019. Ansamblul de selectare a treptei de viteză(furcă-selector) poate funcționa defectuos. În consecință, două pinioane(trepte de viteză) ar putea fi cuplate în același timp, provocând blocarea roții din spate sau ruperea dinților pinioanelor din transmisie, crescând, astfel, riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – BMW – S 1000 RR. Anul model: 2018 – 2019.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 05.09.2018 și 27.08.2019. Rezistența materialului furtunurilor de intrare și de ieșire din radiatorul de ulei are probleme. În consecință, pot apărea fisuri la conexiunea dintre furtunul de ulei și conducta de ulei, ceea ce duce la scurgerea uleiului pe roata din spate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – Ducati – Superleggera, ediția finală Panigale R, Panigale R.

Tipul / numărul modelului: 1199 Superleggera, anul model: 2014 ;, 1299 Ediția finală Panigale R, anul model: 2018;, 1299 Superleggera, anul model: 2017; , Panigale R, anul model: 2015 – 2017. Presiunea carterului motorului poate împinge uleiul de motor în filtrul de aer. În consecință, uleiul se poate scurge prin furtunul de evacuare a uleiului din filtru direct pe roata din spate. Acest lucru poate face ca pneul din spate să piardă aderența, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – Suzuki – GSX-R1000R / RZ.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 10 martie 2017 și 7 ianuarie 2019. Din cauza problemelor programului de comunicație între senzori și calculator, sunt transmise semnale de eroare de ABS false atunci când tensiunea bateriei este prea mică. Ca urmare, este posibil ca funcția ABS să nu funcționeze, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 42 – Honda – CRF450L. Anul modelului: 2019.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 19 iunie 2018 și 18 aprilie 2019. Suportul pentru claxon ar putea să nu fie suficient de rezistent. În consecință, se poate rupe, ducând la desprinderea claxonului în timpul mersului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 39 – BMW – G 310 GS, G 310 R, C 400 GT, C 400 X.

Motocicletele afectate sunt fabricate în perioada 21 aprilie 2016-08 august 2019. Se poate produce coroziune în interiorul alezajului pistonului neanodizat al etrierului. Aceasta poate afecta eficiența frânării și poate crește riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 39 – DUNLOP.

Anvelopă pentru motociclete Trailmax Meridian, model: 170/60 ZR17 M / C 72W, 150/70 ZR18 M / C 70W, 150/70 R17 M / C 69V. Anvelopele pot prezenta defecțiuni pe zona de rulare care pot duce la o bombarea sau desprinderea acesteia, lucru care poate afecta funcționarea motocicletei. În cazul în care banda de rulare se detașează în timpul mersului la viteză mare, pot apărea vibrații, iar motociclistul poate pierde controlul, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 36 – BMW – S 1000 RR.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 9 mai 2019 și 7 iunie 2019. Această defecțiune poate restricționa alimentarea cu ulei la cutia de viteze. Acest lucru ar putea provoca deteriorarea vitezelor și blocarea roții din spate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 35 – BMW – S 1000 RR.

Vehiculele afectate au fost fabricate între septembrie 2018 și martie 2019. O parte dintre conductele de alimentare și retur ale radiatorului de ulei au fost turnate incorect. Drept urmare, furtunul de ulei se poate detașa și poate curge ulei, crescând riscul de accident și incendiu. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 35 – Suzuki – Burgman 200.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2 august 2017 și 4 ianuarie 2019. Anumite îmbinări nituite pot fi defecte din cauza unei erori de fabricație. Drept urmare, roata de curea din spate se poate rupe și roata din spate se poate bloca, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 34 – Betamotor – RR MY20 2T / 4T.

Gama VIN: ZD3E615C0L01 ***** la ZD3E703CXL02 *****. Cele două șuruburi de fixare a amortizorului din spate pot fi defecte și s-ar putea rupe. În consecință, partea din spate a motocicletei ar putea coborî, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 33 – Aprilia – Shiver, Dorsoduro 750/900, Mana 850.

Pompa de frână din față poate fi defectă. Acest lucru poate duce la o acționare automată a frânei, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 33 – Moto Guzzi – California, Eldorado, Audace, MGX21.

Pompa de frână din față poate fi defectă. Acest lucru poate duce la o acționare automată a frânei, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 28 – Suzuki – GSX250R.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 10 decembrie 2015 și 6 martie 2019. Apa poate intra la întrerupătorul luminii de frână din spate și poate coroda piesele metalice. Acest lucru ar putea determina lumina de frână din spate să nu se aprindă, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 28 – Keeway – Superlight 125.

Vehiculele afectate au fost fabricate în 2017 și 2018. Atunci când plăcuțele de frână din față sunt uzate peste un anumit nivel, acestea ar putea să cadă din etrier. Acest lucru poate afecta eficiența frânării, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 26 – Yamaha – XMAX 125, XMAX 300.

Vehiculele afectate au fost fabricate în 2019. Maneta frânei de mână poate fi defectă și s-ar putea rupe. Aceasta poate duce la pierderea controlului vehiculului, care poate duce la un accident. Faceți clic aici pentru înregistrarea inițială. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 25 – Honda – CRF250LA, CRF250RLA, CBF300RNA. Vehiculele afectate au fost fabricate între 01 iunie 2018 și 09 noiembrie 2018 (CRF250LA) și 01 iunie 2018 și 11 decembrie 2018 (CRF250RLA, CBF300RNA). Inelul elastic al arborelui primar se poate desface de canelura sa, ceea ce poate determina ruperea dinților angrenajului din transmisie. Acest lucru poate duce la blocarea cutiei de viteze, a motorului sau blocarea roții din spate, producând un eventual accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 25 – Triumph – Classic Racer Fairing, gama clasică: Thruxton, Thruxton R; Dual seat: 1200, 1200R. Cele două canale pentru cabluri din carenaj de la Racer Cafe Aftermarket au un spațiu insuficient și pot provoca deteriorarea cablajului. Acest lucru poate duce la defecțiunea luminilor farurilor și semnalelor sau la oprirea motorului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 22 – Yamaha – YZF-R3, MT-03. Vehiculele afectate au fost fabricate în 2019. Maneta frânei față poate fi defectă și s-ar putea rupe. Aceasta poate duce la pierderea controlului vehiculului, putând provoca un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 16 – Honda – PCX125 (WW125), PCX150 (WW150). Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 14 aprilie 2014 – 22 decembrie 2017. Posibilă oxidare a comutatorului de semnalizare, a comutatorului de avarie și a comutatorului pentru faruri. Acest lucru poate duce la defectarea semnalizării, a luminii de avarie sau a fazei lungi, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 16 – Harley-Davidson – Street 750, Street-Rod. Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 19 mai 2015 – 12 iunie 2018. Se poate produce coroziune pe alezajul etrierului de frână. Acest lucru ar putea afecta funcția de frânare, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 15 – BMW – C 600 Sport, C 650 Sport, C 650 GT. Vehiculele afectate au fost fabricate între 09 februarie 2011 și 23 august 2018. Furtunul de frână față se poate deteriora în timp, ceea ce poate duce la pierderea lichidului de frână. Acest lucru poate reduce eficiența de frânare, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 15 – Yamaha – TMax XP530A. Vehiculele afectate au fost fabricate în 2017 și 2018. Programarea defectuoasă a unității de control a motorului poate face ca motorul să se oprească brusc la ralanti sau la turație redusă. Acest lucru poate crește riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 15 – Triumph – Twin Twin. Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 21 septembrie 2018 – 04 februarie 2019. Furtunul de răcire dintre radiator și vasul de expansiune ar fi putut fi defectuos și, prin urmare, să intre în contact cu conducta de evacuare, ceea ce poate provoca deteriorarea furtunului. O scurgere de la furtunul radiatorului poate duce la pierderea lichidului de răcire și curgerea acestuia pe pneul din spate. Acest lucru ar putea duce la pierderea controlului motocicletei și, eventual, la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Saptamana 13 – Suzuki – Adresa. Vehiculele afectate au fost produse între mai 2015 și martie 2018. Din cauza unei defecțiuni de producție, unghiul rotorului generatorului instalat pe arborele cotit poate să nu fie corect. Acest lucru poate provoca deteriorarea arborelui cotit și poate duce, ulterior, la o avarie a motorului și la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 13 – Yamaha – TMAX XP530. Vehiculele produse între 2017 și 2018 sunt afectate. Durabilitatea limitată a curelei de transmisie poate produce avarii și, în consecință, o pierdere a puterii. Drept urmare, motociclistul poate pierde controlul motocicletei. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 13 – Aprilia, Piaggio – SR și Typhoon (50cc, Euro4). Din cauza unui defect de fabricație, conducta de admisie a aerului rezervorului de combustibil ar putea rămâne parțial sau complet închisă. Acest lucru ar putea reduce debitul de combustibil către motor și face ca acesta să se oprească în timp ce motocicleta este în mișcare, crescând riscul de accidente. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 12 – Triumph – Street, Bonneville. Motocicletele afectate au fost fabricate între 11 august 2015 și 13 ianuarie 2019. Cablul ambreiajului poate atinge și deteriora izolația firelor din traseul electric. În consecință, farurile sau semnalizarea pot să funcționeze defectuos sau puterea motorului ar putea scădea pe neașteptate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 12 – KTM – 1290 Super Adventure. Vehiculele afectate au fost fabricate în 2015 și 2016. Un posibil defect al rezervorului de combustibil poate duce la scurgeri de combustibil în zona șeii. Scurgerile de combustibil aproape de o sursă de aprindere pot crește riscul de incendiu. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 11 – Yamaha – MT-03, YZF-R3. Vehiculele afectate au fost fabricate între 2015 și 2017. Posibil furtun defect la radiator. O scurgere a lichidului de răcire din furtunul radiatorului poate se poate depune pe pneul din spate. Acest lucru ar putea determina motociclistul să piardă controlul asupra vehiculului, ceea ce poate duce la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 6 – Kawasaki – Tipul / numărul modelului: ZR900B, ZR900D, ZR900C Nume de vânzare: ZR900. Vehiculele în cauză au fost fabricate în 2018. Din cauza instalării incorecte, linia de frână a roții spate și / sau cablul senzorului ABS pot fi deteriorate prin contactul cu roata din spate. Acest lucru poate duce la defectarea frânei spate și a ABS-ului, ceea ce ar putea duce la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 5 – Yamaha – Tricity, MWS125, MWS125A, MWS150A. Vehiculele în cauză au fost produse între 2017 și 2018. Rezistența slabă a materialelor furtunelor din zona vasului de expansiune a lichidului de răcire poate duce la scurgeri de lichid. Lichidul de răcire s-ar putea scurge pe șosea și motociclistul ar putea pierde controlul motocicletei. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 4 – BMW – F 750 GS, F 850 ​​GS. Vehiculele afectate au fost produse în perioada 14.5.2018 – 12.11.2018. Elementele de fixare ale motorului nu au fost montate corect și pot duce la defecte ale motorului. Acest lucru poate crește riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 4 – Ducati – Monster 821, Monster 1200, SuperSport 939. Anul modelului: 2017-2019 (Monster 1200; SuperSport), anul modelului: 2018-2019 (Monster 821). S-ar putea să nu funcționeze legătura dintre pedala schimbatorului de viteze și axul cutiei de viteze din cauza  desprinderii bolțului de fixare. Acest lucru duce la un risc crescut de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 4 – KTM și Husqvarna – Replica fabricii Rally 450 KTM, modelul anului 2019, Husqvarna FR 450 Rally, modelul anului 2019. În anumite circumstanțe, combustibilul se poate scurge în jurul unuia dintre seturile de șuruburi din zona flanșei pompei de benzină. Acest lucru ar putea crește riscul de incendiu. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Ducati – Panigale V4, Panigale V4 S, Panigale V4 Speciale. Există posibilitatea ca uleiul de motor să se scurgă de la unul  dintre întinzătoarele hidraulice pentru lanțurile de distribuție. Uleiul se poate scurge pe rezervorul motorului și pe anvelopă. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Ducati – Panigale V4, Panigale V4 S, Panigale V4 Speciale. La nivelul conductei de evacuare a răcitorului de ulei poate apărea o fisură. În consecință, uleiul se poate scurge, ducând la un accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Piaggio / Aprilia– Beverly, Fuoco, MP3, X EVO, SRV. Sudurile din rezervor pot să nu fie adecvate. În consecință, combustibilul poate scurge, ceea ce poate duce la un accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 2 – Polaris – Slingshot (motocicletă cu trei roți). Model an 2015 și 2016, vehicule specifice construite între 15/05/2014 și 08/10/2015. Camera de marșarier poate avea un defect intern  și poate topi, din cauza supratensiunii, regulatorul de tensiune. În consecință, siguranța circuitului se poate arde, ceea ce ar împiedica funcționarea corespunzătoare a luminii din spate.Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 1 – Honda – VFR800F. Perioada de producție: între 22 noiembrie 2017 și 20 iulie 2018; an model: 2018. Unele furtune ale canistrei sunt așezate necorespunzător și pot atinge toba de eșapament. Căldura de la toba de eșapament poate deteriora furtunul și poate provoca un incendiu. Click pentru mai multe detalii