informatii tehnicenoutăți moto

Rechemări – Recall

By 15 octombrie 2019 noiembrie 13th, 2019 No Comments

Motociclete, accesorii...

...echipamente, piese

Recall – motociclete, piese, echipamente, accesorii și altele produse destinate motociclismului

Această pagină este actualizată săptămânal și este dedicată rechemării de produse(recall) ale fabricanților de motociclete, piese, echipamente, accesorii și altele produse destinate motociclismului

2019

Săptămâna 43 – BMW – K 1600 GT, K 1600 GTL, K 1600 B.

Anul model: 2015-2019. Vehiculele afectate au fost fabricate între 22.09.2015 și 26.09.2019. Ansamblul de selectare a treptei de viteză(furcă-selector) poate funcționa defectuos. În consecință, două pinioane(trepte de viteză) ar putea fi cuplate în același timp, provocând blocarea roții din spate sau ruperea dinților pinioanelor din transmisie, crescând, astfel, riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – BMW – S 1000 RR. Anul model: 2018 – 2019.

Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 05.09.2018 și 27.08.2019. Rezistența materialului furtunurilor de intrare și de ieșire din radiatorul de ulei are probleme. În consecință, pot apărea fisuri la conexiunea dintre furtunul de ulei și conducta de ulei, ceea ce duce la scurgerea uleiului pe roata din spate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – Ducati – Superleggera, ediția finală Panigale R, Panigale R.

Tipul / numărul modelului: 1199 Superleggera, anul model: 2014 ;, 1299 Ediția finală Panigale R, anul model: 2018;, 1299 Superleggera, anul model: 2017; , Panigale R, anul model: 2015 – 2017. Presiunea carterului motorului poate împinge uleiul de motor în filtrul de aer. În consecință, uleiul se poate scurge prin furtunul de evacuare a uleiului din filtru direct pe roata din spate. Acest lucru poate face ca pneul din spate să piardă aderența, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 43 – Suzuki – GSX-R1000R / RZ.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 10 martie 2017 și 7 ianuarie 2019. Din cauza problemelor programului de comunicație între senzori și calculator, sunt transmise semnale de eroare de ABS false atunci când tensiunea bateriei este prea mică. Ca urmare, este posibil ca funcția ABS să nu funcționeze, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 42 – Honda – CRF450L. Anul modelului: 2019.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 19 iunie 2018 și 18 aprilie 2019. Suportul pentru claxon ar putea să nu fie suficient de rezistent. În consecință, se poate rupe, ducând la desprinderea claxonului în timpul mersului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 39 – BMW – G 310 GS, G 310 R, C 400 GT, C 400 X.

Motocicletele afectate sunt fabricate în perioada 21 aprilie 2016-08 august 2019. Se poate produce coroziune în interiorul alezajului pistonului neanodizat al etrierului. Aceasta poate afecta eficiența frânării și poate crește riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 39 – DUNLOP.

Anvelopă pentru motociclete Trailmax Meridian, model: 170/60 ZR17 M / C 72W, 150/70 ZR18 M / C 70W, 150/70 R17 M / C 69V. Anvelopele pot prezenta defecțiuni pe zona de rulare care pot duce la o bombarea sau desprinderea acesteia, lucru care poate afecta funcționarea motocicletei. În cazul în care banda de rulare se detașează în timpul mersului la viteză mare, pot apărea vibrații, iar motociclistul poate pierde controlul, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 36 – BMW – S 1000 RR.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 9 mai 2019 și 7 iunie 2019. Această defecțiune poate restricționa alimentarea cu ulei la cutia de viteze. Acest lucru ar putea provoca deteriorarea vitezelor și blocarea roții din spate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 35 – BMW – S 1000 RR.

Vehiculele afectate au fost fabricate între septembrie 2018 și martie 2019. O parte dintre conductele de alimentare și retur ale radiatorului de ulei au fost turnate incorect. Drept urmare, furtunul de ulei se poate detașa și poate curge ulei, crescând riscul de accident și incendiu. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 35 – Suzuki – Burgman 200.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 2 august 2017 și 4 ianuarie 2019. Anumite îmbinări nituite pot fi defecte din cauza unei erori de fabricație. Drept urmare, roata de curea din spate se poate rupe și roata din spate se poate bloca, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 34 – Betamotor – RR MY20 2T / 4T.

Gama VIN: ZD3E615C0L01 ***** la ZD3E703CXL02 *****. Cele două șuruburi de fixare a amortizorului din spate pot fi defecte și s-ar putea rupe. În consecință, partea din spate a motocicletei ar putea coborî, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 33 – Aprilia – Shiver, Dorsoduro 750/900, Mana 850.

Pompa de frână din față poate fi defectă. Acest lucru poate duce la o acționare automată a frânei, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 33 – Moto Guzzi – California, Eldorado, Audace, MGX21.

Pompa de frână din față poate fi defectă. Acest lucru poate duce la o acționare automată a frânei, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 28 – Suzuki – GSX250R.

Vehiculele afectate au fost fabricate între 10 decembrie 2015 și 6 martie 2019. Apa poate intra la întrerupătorul luminii de frână din spate și poate coroda piesele metalice. Acest lucru ar putea determina lumina de frână din spate să nu se aprindă, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 28 – Keeway – Superlight 125.

Vehiculele afectate au fost fabricate în 2017 și 2018. Atunci când plăcuțele de frână din față sunt uzate peste un anumit nivel, acestea ar putea să cadă din etrier. Acest lucru poate afecta eficiența frânării, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 26 – Yamaha – XMAX 125, XMAX 300.

Vehiculele afectate au fost fabricate în 2019. Maneta frânei de mână poate fi defectă și s-ar putea rupe. Aceasta poate duce la pierderea controlului vehiculului, care poate duce la un accident. Faceți clic aici pentru înregistrarea inițială. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 25 – Honda – CRF250LA, CRF250RLA, CBF300RNA. Vehiculele afectate au fost fabricate între 01 iunie 2018 și 09 noiembrie 2018 (CRF250LA) și 01 iunie 2018 și 11 decembrie 2018 (CRF250RLA, CBF300RNA). Inelul elastic al arborelui primar se poate desface de canelura sa, ceea ce poate determina ruperea dinților angrenajului din transmisie. Acest lucru poate duce la blocarea cutiei de viteze, a motorului sau blocarea roții din spate, producând un eventual accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 25 – Triumph – Classic Racer Fairing, gama clasică: Thruxton, Thruxton R; Dual seat: 1200, 1200R. Cele două canale pentru cabluri din carenaj de la Racer Cafe Aftermarket au un spațiu insuficient și pot provoca deteriorarea cablajului. Acest lucru poate duce la defecțiunea luminilor farurilor și semnalelor sau la oprirea motorului, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 22 – Yamaha – YZF-R3, MT-03. Vehiculele afectate au fost fabricate în 2019. Maneta frânei față poate fi defectă și s-ar putea rupe. Aceasta poate duce la pierderea controlului vehiculului, putând provoca un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 16 – Honda – PCX125 (WW125), PCX150 (WW150). Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 14 aprilie 2014 – 22 decembrie 2017. Posibilă oxidare a comutatorului de semnalizare, a comutatorului de avarie și a comutatorului pentru faruri. Acest lucru poate duce la defectarea semnalizării, a luminii de avarie sau a fazei lungi, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 16 – Harley-Davidson – Street 750, Street-Rod. Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 19 mai 2015 – 12 iunie 2018. Se poate produce coroziune pe alezajul etrierului de frână. Acest lucru ar putea afecta funcția de frânare, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 15 – BMW – C 600 Sport, C 650 Sport, C 650 GT. Vehiculele afectate au fost fabricate între 09 februarie 2011 și 23 august 2018. Furtunul de frână față se poate deteriora în timp, ceea ce poate duce la pierderea lichidului de frână. Acest lucru poate reduce eficiența de frânare, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 15 – Yamaha – TMax XP530A. Vehiculele afectate au fost fabricate în 2017 și 2018. Programarea defectuoasă a unității de control a motorului poate face ca motorul să se oprească brusc la ralanti sau la turație redusă. Acest lucru poate crește riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 15 – Triumph – Twin Twin. Vehiculele afectate au fost fabricate în perioada 21 septembrie 2018 – 04 februarie 2019. Furtunul de răcire dintre radiator și vasul de expansiune ar fi putut fi defectuos și, prin urmare, să intre în contact cu conducta de evacuare, ceea ce poate provoca deteriorarea furtunului. O scurgere de la furtunul radiatorului poate duce la pierderea lichidului de răcire și curgerea acestuia pe pneul din spate. Acest lucru ar putea duce la pierderea controlului motocicletei și, eventual, la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Saptamana 13 – Suzuki – Adresa. Vehiculele afectate au fost produse între mai 2015 și martie 2018. Din cauza unei defecțiuni de producție, unghiul rotorului generatorului instalat pe arborele cotit poate să nu fie corect. Acest lucru poate provoca deteriorarea arborelui cotit și poate duce, ulterior, la o avarie a motorului și la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 13 – Yamaha – TMAX XP530. Vehiculele produse între 2017 și 2018 sunt afectate. Durabilitatea limitată a curelei de transmisie poate produce avarii și, în consecință, o pierdere a puterii. Drept urmare, motociclistul poate pierde controlul motocicletei. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 13 – Aprilia, Piaggio – SR și Typhoon (50cc, Euro4). Din cauza unui defect de fabricație, conducta de admisie a aerului rezervorului de combustibil ar putea rămâne parțial sau complet închisă. Acest lucru ar putea reduce debitul de combustibil către motor și face ca acesta să se oprească în timp ce motocicleta este în mișcare, crescând riscul de accidente. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 12 – Triumph – Street, Bonneville. Motocicletele afectate au fost fabricate între 11 august 2015 și 13 ianuarie 2019. Cablul ambreiajului poate atinge și deteriora izolația firelor din traseul electric. În consecință, farurile sau semnalizarea pot să funcționeze defectuos sau puterea motorului ar putea scădea pe neașteptate, crescând riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 12 – KTM – 1290 Super Adventure. Vehiculele afectate au fost fabricate în 2015 și 2016. Un posibil defect al rezervorului de combustibil poate duce la scurgeri de combustibil în zona șeii. Scurgerile de combustibil aproape de o sursă de aprindere pot crește riscul de incendiu. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 11 – Yamaha – MT-03, YZF-R3. Vehiculele afectate au fost fabricate între 2015 și 2017. Posibil furtun defect la radiator. O scurgere a lichidului de răcire din furtunul radiatorului poate se poate depune pe pneul din spate. Acest lucru ar putea determina motociclistul să piardă controlul asupra vehiculului, ceea ce poate duce la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 6 – Kawasaki – Tipul / numărul modelului: ZR900B, ZR900D, ZR900C Nume de vânzare: ZR900. Vehiculele în cauză au fost fabricate în 2018. Din cauza instalării incorecte, linia de frână a roții spate și / sau cablul senzorului ABS pot fi deteriorate prin contactul cu roata din spate. Acest lucru poate duce la defectarea frânei spate și a ABS-ului, ceea ce ar putea duce la un accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 5 – Yamaha – Tricity, MWS125, MWS125A, MWS150A. Vehiculele în cauză au fost produse între 2017 și 2018. Rezistența slabă a materialelor furtunelor din zona vasului de expansiune a lichidului de răcire poate duce la scurgeri de lichid. Lichidul de răcire s-ar putea scurge pe șosea și motociclistul ar putea pierde controlul motocicletei. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 4 – BMW – F 750 GS, F 850 ​​GS. Vehiculele afectate au fost produse în perioada 14.5.2018 – 12.11.2018. Elementele de fixare ale motorului nu au fost montate corect și pot duce la defecte ale motorului. Acest lucru poate crește riscul de accident. Click pentru mai multe detalii

 

Săptămâna 4 – Ducati – Monster 821, Monster 1200, SuperSport 939. Anul modelului: 2017-2019 (Monster 1200; SuperSport), anul modelului: 2018-2019 (Monster 821). S-ar putea să nu funcționeze legătura dintre pedala schimbatorului de viteze și axul cutiei de viteze din cauza  desprinderii bolțului de fixare. Acest lucru duce la un risc crescut de accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 4 – KTM și Husqvarna – Replica fabricii Rally 450 KTM, modelul anului 2019, Husqvarna FR 450 Rally, modelul anului 2019. În anumite circumstanțe, combustibilul se poate scurge în jurul unuia dintre seturile de șuruburi din zona flanșei pompei de benzină. Acest lucru ar putea crește riscul de incendiu. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Ducati – Panigale V4, Panigale V4 S, Panigale V4 Speciale. Există posibilitatea ca uleiul de motor să se scurgă de la unul  dintre întinzătoarele hidraulice pentru lanțurile de distribuție. Uleiul se poate scurge pe rezervorul motorului și pe anvelopă. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Ducati – Panigale V4, Panigale V4 S, Panigale V4 Speciale. La nivelul conductei de evacuare a răcitorului de ulei poate apărea o fisură. În consecință, uleiul se poate scurge, ducând la un accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 3 – Piaggio / Aprilia– Beverly, Fuoco, MP3, X EVO, SRV. Sudurile din rezervor pot să nu fie adecvate. În consecință, combustibilul poate scurge, ceea ce poate duce la un accident. Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 2 – Polaris – Slingshot (motocicletă cu trei roți). Model an 2015 și 2016, vehicule specifice construite între 15/05/2014 și 08/10/2015. Camera de marșarier poate avea un defect intern  și poate topi, din cauza supratensiunii, regulatorul de tensiune. În consecință, siguranța circuitului se poate arde, ceea ce ar împiedica funcționarea corespunzătoare a luminii din spate.Click pentru mai multe detalii

Săptămâna 1 – Honda – VFR800F. Perioada de producție: între 22 noiembrie 2017 și 20 iulie 2018; an model: 2018. Unele furtune ale canistrei sunt așezate necorespunzător și pot atinge toba de eșapament. Căldura de la toba de eșapament poate deteriora furtunul și poate provoca un incendiu. Click pentru mai multe detalii