Aventurierul V-STROM 800DE...
...respectiv atletul urban GSX-8S
Compania japoneză Suzuki a lansat la Milano două noi modele: V-STROM 800DE, dedicat pasionaţilor de aventură, și GSX-8S – pentru cei care au nevoie de mobilitate urbană.
Ce preferi: ture lungi pe două roţi sau deplasare mai rapidă prin traficul urban aglomerat zi după zi? Japonezii de la Suzuki Motor Corporation nu au vrut să aleagă, aşa că, în cadrul ediţiei din acest an a EICMA 2022, au lansat două noi motociclete, care să bifeze ambele categorii: aventurierul sportiv V-STROM 800DE, respectiv atletul urban GSX-8S.
Parte a seriei 800cc, V-STROM 800DE și GSX-8S vin cu trăsături compacte, fiind ușor de condus de către o gamă largă de utilizatori. Ambele oferă echilibrul în manevrabilitate, necesar atât în deplasările zilnice, cât și în călătoriile lungi.
Comercializarea celor două modele, V-STROM 800DE şi GSX-8S, va începe în prima jumătate a anului 2023.
Dezvoltat ca un model adventure, V-STROM 800DE promite cele mai bune performanțe, indiferent dacă preferi deplasările zilnice sau turele lungi, venind echipat cu tehnologii de ultimă generaţie şi soluţii de sprijin al experienţei de condus.
De exemplu, pentru a veni în ajutorul motocicliștilor, Suzuki a dotat V-STROM 800DE cu S.I.R.S (Suzuki Intelligent Ride Sistem – Sistem Inteligent Pilotaj Suzuki), un sistem de control electronic pentru diferite condiții de călătorie, dar şi modul G (pietriș) în sistemul de control al tracțiunii și ABS anulabil pentru frâna spate, astfel încât piloții să poată controla mersul pe traseele cu pietriș după bunul plac.
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) permite alegerea dintre mai multe hărţi de aprindere şi injecţie. Selecţia se poate efectua chiar şi în timpul mersului printr-un comutator amplasat pe ghidon, potrivit stilului individual sau condiţiilor dictate de aderenţa căii de rulare.
Un sistem de frânare asistat electronic (ABS) produce o forță de frânare stabilă pe suprafețe de rulare cu diverse aderențe. Sistemul elimină riscul blocării roții la o schimbare bruscă a aderenței căii de rulare pe perioada de frânare sau în cazul în care pilotul aplică o forță de frânare prea mare. Sistemul monitorizează viteza roții în 50 de poziții pe fiecare rotație.