Marcă tânără, ambiții mari
Cea mai largă gamă de modele de 125 cmc
Marca iberică Mitt Motorcycles este de puțină vreme în România, dar are ambiții mari. Pe lângă un portofoliu generos de modele de 125cmc, ei vor să își extindă showroom-urile la nivel național.
La locul potrivit în momentul potrivit
Norocul pare să fie de partea celor de la Mitt, sau cel puțin așa pare în contextul în care au debutat în țara noastră în 2023, iar anul următor aflăm cu sufletul la gură că legea 125 B merge la promulgare și, în curând, scuterele de 125 cmc vor fi la mare căutare de către șoferii care vor să scape de aglomerație și să schimbe drumurile cu mașina pe cele cu un scuter.
De ce spunem noroc? Cei de la Mitt au majoritatea modelelor din ofertă în versiune de 125 cmc, așa că sigur vor primi o vizită de la toți cei care vor analiza piața de scutere pentru 125B. MITT România are în ofertă nouă scutere de 125 cmc, două de 50 cmc și unul de peste 300 cmc. În lipsa legii 125 B, modelele de 125 cmc ar fi fost abordabile doar de cei care au permis A1, A2 sau A, dar ele vor fi o opțiune pentru cei care au permis de categoria B și vor urma cursurile specifice pentru 125 B.
Modelele de 50 cmc se numesc 50 Alpha și 50 RT Super, ambele putând fi conduse cu permisul de categorie AM și mizând pe design modern, respectiv retro.
Scutere de 125 cmc de la Mitt Motorcycles
Pe partea de scutere de 125, enumerăm modelele Urban, Legrand, Alpha, RT Super, XRS, GTS, GT-MAX și ADV. Modelul RT Super mizează pe Aspect retro, în timp ce 125 ADV prezintă pneuri și mici modificări care să îl facă potrivit și în afara drumurilor asfaltate.
Mai departe, diferă elemente de design, forma podelei, înălțimea parbrizului și alte elemente care schimbă experiența pe două roți, dar nu avem destul spațiu aici să le enumerăm pe toate în cazul acestei game. O vizită la ei pe site s-ar putea să te ajute să te orientezi în direcția potrivită ție. De ce nu chiar o vizită la showroom.
Așadar, da, putem spune că Mitt Motorcycles a apărut în România la momentul potrivit, având o gamă concentrată în mod special pe această cilindree. Tot la 125 cmc, dar cu transmisie manuală, marca Mitt are în ofertă opt motociclete, din care trei sportive, două roadstere, două scramblere și un model în clasa adventure. Da, toate de 125 cmc, deci cei care au doar permis A1 sunt răsfățați de spanioli.
Evident, poți conduce aceste motociclete și dacă ai permis de categorie A2 sau A, nu te oprește nimeni, mai ales dacă vrei ceva accesibil și ușor în raport cu o motocicletă de cilindree mai mare. După cum am remarcat deja, cei de la Mitt mizează pe prețuri competitive, ceea ce face unele produse din ofertă să fie la cel mai bun preț din clasa lor sau foarte aproape de acel punct.
La momentul debutului pe piața din România, Mitt se mândrea și cu timpi de livrare scurți, având posibilitatea de a aduce aproape orice model din ofertă în câteva săptămâni dacă nu îl aveau deja pe stoc.
Acest aspect este și el important, dar adesea trecut cu vederea. Și aici este loc de cât mai mulți clienți pentru cei de la Mitt, mai ales în contextul în care unii clienți vor dori să obțină noul lor scuter cât mai repede. Au așteptat cinci ani pentru 125 B, totuși.
Pentru experiența completă, poți citi acest articol în revista motoADN nr 1/2024.