Skip to main content
Știri moto

Honda Rebel la Wheels and Waves Europa

By 29 iunie 2022No Comments

Zece dintre cele mai bune...

...Honda Rebel personalizate

Honda revine la Wheels and Waves cu zece dintre cele mai bune Honda Rebel personalizate din Europa

  •  Honda prezintă zece dintre cele mai bune modele europene personalizate CMX500 și CMX1100 Rebel.
  •  Customizările includ rebelii din Spania, Portugalia, Italia, Franța și Marea Britanie.
  •  Site-ul www.hondacustoms.com permite vizitatorilor să voteze pentru preferatele lor și să descarce imagini gratuite pentru desktop și mobil.
  •  Disponibil în șase limbi europene.
  •  Cel mai popular Rebel va fi anunțat în AUGUST.

În această vară, Honda sărbătorește revenirea festivalului Wheels and Waves de la Biarritz, pe coasta franceză, cu o expoziție a zece dintre cele mai bune Honda Rebel personalizate, cu modele din Spania, Portugalia, Italia, Franța și Marea Britanie.

Pentru a sărbători în continuare aceste personalizări izbitoare din punct de vedere vizual, toți cei zece Rebels sunt afișați pe site-ul Honda Customs pentru cei care nu le pot vedea de aproape și personal în Biarritz.

Iată o prezentare a celor zece motociclete:

Motoveiga

Constructor: Motoveiga, Braga, Portugalia

Dealerul portughez Motoveiga s-a inspirat din frumusețea armurii spaniole din secolul al XVI-lea și a crinii florentini pentru a transforma CMX500 Rebel-ul lor într-o operă de artă. Un rezervor pictat manual este completat cu o atenție egală acordată învelișului farului și capacului ambreiajului. O tobă de eșapament Vance and Hines și un scaun din piele adaugă notele de finisare.

5Four Honda Rebel Street

Constructor: Guy Willison, 5four Motorcycles, Marea Britanie

După ce a creat deja personalizări pentru CB1100RS și CB1000R, constructorul britanic de motocilete Guy Willison își continuă călătoria Honda cu 5Four Honda Rebel Street. Inspirat de trackerele urbane ușoare, modelul CMX500 „5Four” poartă o schemă uimitoare de vopsea de fildeș și roșu de la Pro Kustom, care strălucește în lumina soarelui. Detaliile realizate manual se găsesc peste tot, inclusiv o oglindă lustruită, mânere braziliene din lemn dur, coadă de curse și panou frontal din oțel inoxidabil, complet cu faruri de raliu înalte / joase. Aspectul este completat cu un eșapament unic din titan Racefit Urban Growler.

Akaimoto

Constructor: Akaimoto, Barcelona, ​​Spania

Nu este străin de personalizarea Honda, după ce a realizat modele de succes CB1000R și CB650R, acum dealer-ul din Barcelona Akaimoto a dus aspectul și senzația CMX1100 Rebel la un nou nivel. Inspirându-se din motociclete sport retro și din gama Neo Sports Café de la Honda, motociclete poartă o caroserie personalizată, completată cu un rezervor de combustibil poziționat mai înalt și o schemă de vopsea personalizată de la designerul Chopinart.

Mallorca Moto

Constructor: Mallorca Moto, Mallorca, Spania

Aspectul Mallorca Motos CMX1100 Rebel nu poate fi greșit. Înveliș verde metalizat, cu detalii alb-negru mat, evidențiază unghiurile și caracteristicile de-a lungul bicicletei, inclusiv paravanul, apărătoarea față, rezervorul și toba de eșapament cu unghi înalt. Motocicletă inspirată de Neo Retro este completată de oglinzi rotunde suspendate, o tobă de eșapament CB300R modificată, protecții furcă, farul spate sub scaun, un scaun cusut diamant și o poziție sportivă de condus orientată spre înainte.

The Bobbler

Constructor: FCR Original, Chauvigny, Franța

Inspirată de designul „elemental” al lui CMX1100 Rebel, această interpretare are o senzație mai personalizată, împingând-o și mai mult spre stilul bobber. Brațul oscilant și suspensia sunt de serie, dar coborâte cu 25 mm în față, în timp ce roțile personalizate cu spițe negre poartă anvelope Bridgestone groase.

Pe baza vibrației bobber se află ghidonul din aluminiu, scaunul din piele cu nervuri din piele perforată, apărătoarea de noroi din aluminiu frontală simplă cu finisaj Mirrachrome și marginile farurilor vopsite. Indicatoarele LED Mini-Bates FCR Original sunt ascunse perfect și, la fel ca CMX Sport, o scanare 3D a produs rezervorul de combustibil personalizat din poliester-carbon – cu finisaj Mirrachrome/albastru satinat – și umplere din aluminiu. O evacuare FCR Original acoperită cu ceramică este piesa finală, subliniind frumusețea mecanică a motociletei.

Lucy

Constructor: Honda Garonda, Portugalia

Lucy reflectă soarele portughez și este creația dealerului Honda Garonda. Schema unică de vopsea aurie și albă, completată cu un logo Rebel realizat manual pe rezervor, se reflectă în utilizarea anvelopelor cu pereți albi pe roțile aurii. Inspirată de clasicul CB175 de la sfârșitul anilor șaizeci și începutul anilor șaptezeci, Lucy este completată de suspensie spate îmbunătățită, grile de radiator noi și o toba de eșapament Vance and Hines.

Mannboard

Constructor: MAAN, Motocicli Audaci, Sardinia

Constructorul din Sardinia, Motocicli Audaci, și-a luat inspirația din Sand Racers din anii 1930. Principalele personalizări sunt suspensia față complet reconstruită, cu furcă Springer, roți cu spițe de 19 inchi și sistemul de evacuare complet din oțel inoxidabil, acoperit de o tobă de eșapament SC-Project. O schemă uimitoare de vopsea cu bomboane și foițe de aur împodobește rezervorul și coada personalizată, cu înălțători pentru ghidon și un nou scaun din piele completând aspectul lui Mannboard.

Mikuniguro

Constructor: Ikono Motorbike, Madrid, Spania

Proiectat și construit în parteneriat cu studiourile de pictură Nomade Cycle și Dave Design, Mikuniguro poartă numele calului generalului Samurai Honda Tadakatsu, care, spune legenda, nu a fost niciodată rănit în luptă. Inspirat de Honda D-Type și trendul japonez Bobber, acest CMX500 are o schemă de vopsea personalizată de la Dave Designs, care proiectează și pictează căștile pentru pilotii HRC Mark Marquéz și Pol Espargaró, plus o tobă de eșapament Vance and Hines, îmbunătățită. Suspensie față și spate, înălțători pentru ghidon, lampă spate și indicatoare micro LED și garnituri furcă.

The Sport

Constructor: FCR Original, Chauvigny, Franța

FCR Original a vrut să evidențieze latura practică și jucăușă a Rebel, dar să-l facă mai sportiv, mai musculos și mai agresiv. O modificare a brațului oscilant a permis montarea unei perechi de amortizoare spate Öhlins negre, precum și a unei roți din spate CB500F de 17 inchi și a unei anvelope Dunlop D212 190/55-ZR17. Apărătorul de noroi din față este construit cu zgârieturi și cu 25 mm mai jos; ghidonul supradimensionat adaugă pârghie în timp ce vitezometrul a fost mutat pe jugul superior.

Uimitoare prin simplitatea sa, caroseria este rezultatul unei scanări 3D complete și constă dintr-un rezervor de combustibil personalizat din poliester-carbon (cu umplere din aluminiu) și unitatea banchetei din spate cu iluminare LED și scaun Alcantara. Suporturile pentru picioare construite manual adaugă o senzație de curse, în timp ce vopseaua și detaliile roșu/negru aduc un omagiu subtil imaginilor Honda clasice. Motorul este de serie, dar respiră printr-o evacuare din oțel inoxidabil FCR Original.

Honda CMX Rebel Waves

Constructor: FCR Original, Chauvigny, Franța

Al treilea membru al „familiei”, FCR a revizuit toate liniile originale ale CMX500, conferindu-i o identitate cu totul nouă. Inspirându-se din sentimentul festivalului Wheels and Waves și din spiritul californian, aceștia au părăsit stocul de motoare, dar au făcut modificări la suspensia spate, barele, indicatoarele, apărătoarea față, evacuarea, rezervorul și portbagajul din spate. Întreaga bicicletă este finisată cu o schemă de vopsea albastră și albă, cu un motiv ondulat pe rezervorul de combustibil.”