Extra tehnologie în standard
Patru culori disponibile și 45 de accesorii în ofertă
Triumph Trident 660 primește ABS cornering și alte dotări în standard
Noi dotări dezirabile în standard
Triumph a ascultat doleanțele clienților și a echipat modelul Trident 660 de generație 2025 cu ABS cornering. Mai mult decât atât, dotarea standard include și tempomat (cruise control), precum și sistemul Triumph Shift Assist, adică un quickshifter.
Ecranul TFT din dotare folosit pentru ceasurile de bord, ce include conectivitate Bluetooth folosind aplicația MyTriumph pentru navigație și alte funcții, îți permite acum să alegi încă un mod de rulare, Sport, în plus față de existentele Road și Rain.
Propulsorul cu trei cilindri în linie din această gamă, singurul de acest tip din tot segmentul, nu a fost modificat față de unitățile precedente. Acesta iese în evidență în raport cu rivalii prin faptul că asigură peste 90% din cuplul maxim între 3.600 și 9.750 rpm.
O altă noutate importantă este introducerea unei unițăți de măsurare inerțială (IMU) pe șase axe, utilizată pentru controlul și coordonarea funcțiilor de ABS Cornering și controlul tracțiunii.
Schimbări tehnice și stilistice
Trecând peste dotările tehnologice, există și schimbări de ordin tehnic. Astfel, găsim furcă față Showa SFF-BP cu jambe de 41 mm, implementată pentru un plus de confort și control. Unitatea Showa de pe spate este nemodificată, având în continuare aceleași setări și posibilitatea de a regla preîncărcarea, în timp ce furca față nu prezintă reglaje.
Motorizarea asigură 81 de cai-putere la 10.250 rpm ,respectiv 64 Nm la 6.250 rpm. Agregatul răcit cu lichid și cu injecție secvențială multipunct și clapetă de accelerație comandată electronic respectă normele Euro5+. De notat și galeriile de evacuare 3-1 din oțel inoxidabil ce se conectează la o evacuare finală realizată din același material.
Anvelopele standard sunt tot Michelin Road 5, iar masa proprie în ordine de mers a urcat cu un kilogram, totalizând 190 de kilograme.
Pentru amatorii de comparații de acest gen, aflați că Trident 660 MY2025 este la picior de egalitate cu CB750 Hornet, respectiv cu șase kilograme mai grea decât MT-07, dar cu 12 kilograme mai ușor decât GSX-8S.
Cadrul tubular din oțel al lui Trident 660 nu a fost modificat în sine, fiind oricum apreciat de cei care l-au încercat pentru ampatamentul scurt.
În materie de frânare, avem două discuri de 310 mm pe față și unul de 255 mm pe spate, strânse de etrieri Nissin de dimensiuni adecvate pentru necesități.
Pe partea stilistică, avem trei culori noi în ofertă pe lângă negru – Jet Black (Cobalt Blue, Diablo Red și Cosmic Yellow). Triumph a decis să extindă gama de accesorii la 45 de elemente care pot fi cumpărate la orice moment în procesul de achiziție, inclusiv după livrare, cum ar fi oglinzi integrate în capetele de ghidon, cutii de bagaje și alte asemenea.
Când poți să o cumperi?
În luna decembrie a anului 2024 vei putea să vezi în reprezentanțele Triumph Motorcycles primele unități ale generației 2025 a lui Trident 660.
Producătorul britanic s-a concentrat și pe reducerea costurilor de deținere a acestui model, așadar intervalele de revizii sunt la 10,000 de mile, adică la fiecare 16,000 de kilometri.
Garanția standard este de doi ani, suportată la nivel global, iar producătorul consideră că acest lucru va aduce la valori de revânzare mai mari.
Cei care doresc limitarea pentru A2 o pot obține la prețul de numai 175 de euro. Cotația pentru această limitare este foarte competitivă, mai ales în contextul în care vine direct de la dealer. Modificarea este reversibilă, deci ai posibilitatea să o cumperi în varianta A2 și apoi să o adaptezi pentru categoria A – nu uita să treci și pe la RAR pentru acest lucru, altfel vei încălca legea.
Importatorul Triumph Motorcycles în România nu a specificat încă prețul de listă al modelului actualizat Trident 660, dar ne așteptăm să aflăm care este acesta în viitorul apropiat.