editia onlineInformatii tehniceMobilitate urbana

Cu o piață în dezvoltare, Honda Moto crește și are planuri mari pentru 2021

By 22 decembrie 2020 No Comments

"Pentru mulți, (motocicleta) a devenit un mijloc de transport..."

"...sigur din punct de vedere al distanțării sociale..."

Un interviu cu Mihai Sandu – Motorcycle Sales Manager, Honda Trading România

Piața moto din România începe să se maturizeze, iar susținerea venită din partea autorităților – prin programe precum RABLA Moto – duce la o impulsionare a acesteia. Se dezvoltă o cultură a motociclismului, văzut ca mai mult decât hobby, iar acest lucru se reflectă în vânzările moto ale dealerilor locali. Detalii despre toate acestea ne-a oferit Mihai SANDU, Motorcycle Sales Manager, Honda Trading Romania

”În ciuda unui an la care nimeni nu se aștepta, vânzările sunt la nivelul planificat și chiar puțin peste planul inițial (+15%), acest rezultat datorându-se în principal gamelor pentru începători (500cc) și gamelor medii (650-750 cc).”

”Piata moto din România a început să se maturizeze. Avem foarte mulți clienți din ce în ce mai pragmatici care își cumpară motociclete potrivite pentru nivelul lor de experiență și, mai ales, pentru nevoile lor curente. Sunt din ce în ce mai puțini clienți care insistă să-și cumpere o motocicletă doar pentru imagine, așa cum se întâmpla în trecut.”

”Cea mai importantă noutate pentru 2021 este faptul că …..”

Citește continuarea