Skip to main content
Interviuri

MACNA – O poveste olandeză!

By 16 iunie 2022No Comments

MOTO E MOTION

Importator şi distribuitor în România

Cine sunt şi ce fac?

Când te gândeşti la Olanda, ce îţi vine prima dată în minte? Dacă eşti din lumea curselor, probabil te gândeşti la Assen. Legendar! Dar altceva? Mori de vânt? Heineken? Caşcaval, canale, lalele…”iarbă”?

MACNA, DUTCH DESIGN and DEVELOPMENT.

Ce zici de designul olandez? Inovativ, minimalist, experimental şi, câteodată, excentric – aceştia sunt doar câţiva termeni folosiţi pentru a descrie arta de design olandez. Termenii sunt perfecţi pentru a descrie, însă, şi fundaţia design-ului Macna, ce introduce funcţionalitatea, ergonomia şi siguranţa într-un mix perfect, din aceste atribute născându-se filozofia companiei.

În departamentul R&D, echipa de design lucrează ca o maşinărie bine unsă, creând noi moduri de a îmbunătăţi experienţa motocicliştilor, amestecând tehnologia cu stilul şi bunul gust. Unele zvonuri spun că designerii Macna nu au scaune la birou, pentru că ei lucrează de pe şaua motocicletei.
Acest zvon nu este departe de adevăr, întrucât, de nenumărate ori în procesul de creaţie, computerele sunt oprite, iar motoarele pornite pentru inspiraţie şi testare direct în lumea reală, de la ghidonul motorului.
Pe lângă plăcerea de a pilota şi bucuria momentului, acest feedback conduce la noi îmbunătăţiri şi idei, care contribuie la perfecţionarea continuă a produselor. Ca şi în cazul nostru, totul este gândit de către motociclişti pentru motociclişti, un motiv solid pentru care am mers mână în mână în toţi aceşti ani – la urma urmelor, cine poate şti mai bine ce nevoi avem dacă nu noi?

Cum a început totul?

În urmă cu 30 de ani, Macna a început prin crearea de mănuşi moto. Deoarece la vremea respectivă tehnologia se afla încă la începuturi în materie de eficienţă, obiectivul Macna era de a îmbunătăţi şi experimenta noi moduri de producere a unor mănuşi impermeabile la costuri mai mici, dar având funcţionalitate maximă.

După ce mănuşile s-au dovedit un succes (şi continuă să fie şi în ziua de astăzi, firma lăudându-se cu cea mai mare ofertă în acest segment), la scurt timp, au lansat prima geacă, probabil mult diferită de gecile actuale, dar, chiar şi atunci, un produs inovativ cu un preţ competitiv pentru performanţele oferite. Încă de la începuturi, firma nu s-a îndepărtat de aceste principii privind raportul optim preţ/ performanţe şi, pe măsură ce brandul a devenit global, a continuat să inoveze, întărindu-şi poziţia de pionier cu multiple sisteme unice de design şi funcţionalitate: Sandwich System, Vision Vest, Summer Comfort System, Twin Shell şi Night Eye, doar pentru a aminti câteva.

Sunt multe de povestit când vine vorba de acest brand foarte drag nouă, iar poveştile cele mai faine le auzim direct de la clienţii care folosesc deja produsele lor. Cu toate acestea, vrem să vă spunem cum i-am întâlnit şi care este experienţa noastră cu această marcă.