Parteneri și Comunități moto

TOURATECH Romania primul showroom oficial

By 7 martie 2020 martie 8th, 2020 No Comments

TOURATECH oficial în România

Showroom în București

Interviu cu Maria DĂNESCU- Touratech Romania

#GirlPower în motociclismul românesc

Pe Maria probabil o știți de la turele pe care le organizează cu Romania Motorcycle Tours. Este una dintre motociclistele din România care a dus pasiunea la nivel de business și acum contribuie la dezvoltarea motociclismului în țara noastră. Drumul ei merge mai departe și tocmai a deschis Touratech România. De ce și ce planuri are cu acest business, ne-a spus într-un interviu acordat la început de primăvară.

Interviu cu Maria Dănescu

reprezentant TOURATECH în România

motoADN: Cum a intrat motociclismul în viața ta și ce a ajuns să însemne acum?

Maria DĂNESCU: Totul a început din pasiune acum 13 ani. Pasiunea pentru călătorii cu motocicleta și pasiunea pentru libertate. Am schimbat un post dintr-o multinațională cu o afacere pe care am ridicat-o de la zero. Am început singură și fără susținere financiară, nici măcar morală, întrucât toți prietenii și în special familia încercau să mă descurajeze crezând că nu o să reușesc niciodată să fac un business din această pasiune. Lucrurile au evoluat așa cum mi-am dorit. În prezent dețin peste 20 de motociclete și o echipă extraordinară cu care lucrez cu plăcere!

motoADN: Crezi că turismul moto este pentru oricine, sau este nevoie de anumite trăsături de caracter ca să ți se potrivească?

M.D.: Cred că acest domeniu cere multe sacrificii și dacă ești dispus să le faci, totul este posibil. Este un business în care dedici tot: timp, pasiune, inclusiv partea financiară fără de care nu se poate. Aș adăuga o rezistență psihică la situații neplăcute, întrucat orice se poate întâmpla în acest domeniu și o atitudine pozitivă.

motoADN: Cât de dezvoltat consideri că este turismul moto în România și ce ar trebui făcut pentru stimularea lui?

M.D.: România este o țară extraordinară din punct de vedere al peisajelor și al traseelor. Transfăgărășan și Transalpina sunt destul de cunoscute în afara țării și sunt incluse în lista traseelor de explorat al fiecărui motociclist. Peisajul superb nu este însă suficient – avem nevoie și de o infrastructură.  Consider că este necesar să îmbunătățim infrastructura care se degradează în fiecare an. Am avut și câteva situatii neplăcute, în care turiștii au așteptat pe Cheia în spatele camioanelor.

motoADN: Cum de ai făcut trecerea de la plimbări și motociclism la accesorii?

M.D.: Trecerea la accesorii a venit oarecum natural datorită business-ului legat de organizarea tururilor și a unei flote moto cu multe nevoi. Motocicletele se înlocuiesc în mod regulat și accesoriile sunt foarte importante. Atât noi, cât și o bună parte din mototcicliștii din România, folosim produsele Touratech de câțiva ani. Am ales acest brand pentru că oferă o calitate premium a produselor și se potrivește perfect cu tipul de servicii pe care îl oferim și noi ca agenție clienților.

motoADN: Ai reușit să aduci la viață Touratech România. Care sunt principalele provocări pe care crezi ca le vei întâmpina în acest business?

M.D.: Brand-ul este destul de cunoscut în România, în special de către cei care călătoresc mult. Totodată, Touratech oferă o gamă foarte largă de produse. Este important pentru noi să aducem produsele care acoperă nevoile motocicliștilor din România și să le putem oferi cât mai rapid.

motoADN: Care sunt planurile Touratech în România și care sunt obiectivele pentru 2020?

M.D.: În prezent, ne dorim să facem cunoscut faptul că am deschis magazinul și că suntem prezenți pe piața românească atât fizic cât și online. Astfel, ne-am propus să participăm la targurile moto și să organizăm diverse evenimente, aici mă refer atât la evenimente organizate în showroom, cât și training-uri sau tururi cu motocicletele. O să anunțăm toate evenimentele pe pagina noastră de facebook Touratech România.