O analiză comparativă...
...realizată de ZENO Service
Startul noului sezon produce zumzet în service-urile moto și aglomerație pe rampe. Cu motoare mai noi sau mai vechi, mai puternice sau mai slabe, fiecare vrea să știe că prietenul pe două roți este în stare perfectă înainte de noi aventuri. La service-ul partenerilor noștri de la ZENO se mai adaugă o variabilă – motociclete clasice sau electrice…
Primul service autorizat în România pentru motocicletele electrice
ZENO este un nume legat inevitabil de lumea electrică, service-ul fiind, de altfel, primul autorizat în România pentru motocicletele electrice.
ZENO Service este mai mult decât atât. Dan și Florin, partenerii care dețin business-ul ZENO au, împreună, peste 20 de ani de experiență în lumea moto, inclusiv în partea de service, dar și în cea de racing. Așa se face că ZENO este un service multi-brand, care se ocupă de orice tip de motocicletă – de la clasice la electrice și la motociclete customizate pentru curse.
Atuurile lor sunt atât experiența mecanicilor, cât și instrumentele de care dispun pentru a servisa orice tip de motocicletă, având și o oră de manoperă la un preț competitiv.
Experiența lor și toate tipurile de motociclete care le trec prin service le permit să facă numeroase analize comparative, una dintre ele fiind legată chiar de momentul în care ne aflăm – startul unui nou sezon.
Motociclete clasice sau electrice?
Și, dacă tot avem de-a face cu experți de service atât în zona de motociclete electrice, cât și în zona de motociclete clasice, ne-am propus să facem o comparație între cele două tipuri de motociclete, ca să vedem dacă cele electrice sunt sau nu mai scumpe în ceea ce privește întreținerea – un subiect cu care puțini dintre noi suntem familiarizați.
Pentru această analiză comparativă au fost alese o Honda CBR 1000RR din 2010 și un model ZERO SR/F din 2021